Andalusië - here we come !

Nog 10 dagen …. het aftellen voor Andalusië is begonnen.  Yes!

Mieke en ik zijn deze morgen heel vroeg nog 10 km gaan trainen.  Prachtig zonnetje ! Heerlijk !

Zo veel mogelijk op onverharde stukken, zoals Tomas ons heeft gevraagd.

Ik ben heel nieuwsgiering naar deze loopuitstap. Trails zijn ons zeer goed bekend.  Maar Andalusië is dat niet.

En ik heb eigenlijk ook wat twijfels en vragen rond mijn fysieke paraatheid.

Ik teer nog wat op mijn marathonconditie: Ibiza gelopen op 6 april. 

Nadien 14 dagen volledige rust en herbegonnen op de Emilie Leus loop (wat trouwens samen viel met mijn 53ste verjaardag 😊). 

Niet zo gek veel kilometers gedaan sindsdien.  Drie keer per week een uurtje rustig gelopen. En -zoals je op de foto's kan zien- uiteraard ook meegedaan met de MMC Clean Up Run

We zien wel.  Ik kijk er in ieder geval geweldig naar uit !

 

 

 

Reacties

  1. Veel plezier daar! En laat ons maar meegenieten met veel foto's en een uitgebreid verslag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Uitsmijter ...

De laatste trainingen op Belgische bodem