Ready to take off ...

Zondag 26 mei, half negen 's avonds.  Boarding binnen vijftien minuten.  Ready for take off dus.

Vandaag eerst nog mijn burgerplicht vervuld: voorzitter in een stemopnemingsbureau deze morgen.

Al minstens 25 jaar onafgebroken. En met het gevoel dat dit mijn laatste keer was.  Bij de volgende verkiezing, binnen vijf jaar normaal gezien, leef ik naar alle waarschijnlijkheid "officieel" ondergedoken in Lochristi en is de gemeente Hamme mijn spoor bijster.  Ik zal hier straks even bij Dafne of Dirk polsen of ik hen desgevallend als nieuwe kandidaat voorzitter mag opgeven in mijn plaats 😊😊

De MMC bende is compleet aan het geraken. We zijn met 38 (!), wist Wilfried ons daarnet te vertellen !  Een leuke bende ook !

Benieuwd wat Andalusië ons zal brengen.  Ik heb er héél veel zin in.  En aan de vrolijke gezichten rond mij te zien, ben ik niet de enige.

Let's go !!!!

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Uitsmijter ...

De laatste trainingen op Belgische bodem